Κυριακή 23 Μαΐου 2010

Μπόρα ήταν και....πέρασε


glitter-graphics.com

Με ξάφνιασε αυτή η δυνατή μαγιάτικη βροχή. Βγήκα στη βεράντα κι αμέσως αποφάσισα να στήσω το ρομαντικό σκηνικό μου. Υπάρχει η βροχή, υπάρχει η κούνια, υπάρχει κάπου στη βιβλιοθήκη μου, η “Περηφάνια και Προκατάληψη” της Τζέην Ωστεν. Όλα είναι έτοιμα για να ονειρευτώ, να μπω σε μια παλιά ιστορία, από αυτές που μου αρέσουν, που με ταξιδεύουν. Καθώς η βροχή κοπάζει σιγά-σιγά, απομένει ο μελωδικός ήχος από τις σταγόνες που πέφτουν στο πεύκο, στα μπαλκόνια, στις τέντες. Μου αρκεί να ξεφυλλίσω για λίγα λεπτά το βιβλίο της αλλοτινής εποχής κι ενώ λικνίζομαι στην κούνια μου, μπαίνω μέσα στις εικόνες με τις δαντέλες, τις βεντάλιες, τα κιτρινισμένα επιστολόχαρτα, μυρίζω τα αρώματα, ζηλεύω τις κρυφές ματιές και τα χείλη που φιλήθηκαν, ονειρεύομαι το ρομάντζο, τα λόγια που ειπώθηκαν, κι αυτά που έμειναν στη σκέψη.
Επειτα, η βροχή σταμάτησε τελείως, οι εικόνες έσβησαν  και ήρθαν οι ειδήσεις των 8.....

3 σχόλια:

EgoEtsiToVlepo είπε...

Ηταν τόσο ωραίο.... γιατί το χάλασες με τις ειδήσεις ????
Αναγκαίο κακό για να μας προσγειώνει ετσι?

Καλώς μας ήρθες φιλενάδα!!
Φιλάκια πολλά.

Margo είπε...

Ναι βέβαια, οι ειδήσεις μας προσγείωσαν στην πραγματικότητα..

Καλωσόρισες και πάλι:)

Πιγκουίνος είπε...

Επιτέλους, επέστρεψες!!!
Καλή συνέχεια