Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

σκέψεις ατάκτως ερριμμένες.......

* Αφού μετά από κόπο, θυμήθηκα τους κωδικούς μου για να μπω στο μπλογκ, πάλι καλά....

*Το τραγούδι λέει: "μια πάνω, μια κάτω
                             η ζωή μου άνω κάτω...."
Αυτό αισθάνομαι πως συμβαίνει και με τη δική μου ζωή....Κάποιοι διαφωνούν. Μου λένε τα γνωστά κλισέ:  "Τι έχεις και παραπονιέσαι; Δε βλέπεις τα χειρότερα;"  Εγώ δεν απαντώ. Είναι μάταιο. Εγώ γνωρίζω καλύτερα....


* Οταν πέρασα στο πανεπιστήμιο, αισθανόμουν ξεχωριστή, ελεύθερη, ότι πέταγα στους ουρανούς, γεμάτη όνειρα, φιλοδοξίες. Παράλληλα, βρήκα τη δουλειά που πίστευα πως μου ταίριαζε και που ήταν συναφής με το αντικείμενο των σπουδών μου. Οντως μου ταίριαζε, ένιωθα δημιουργική, αισθανόμουν ικανοποίηση, πληρότητα και αρκετές φορές περήφανη για τις ικανότητές μου...20 χρόνια μετά, είδα τα όνειρα να γκρεμίζονται... Πέτυχα κάποια πράγματα στην επαγγελματική μου ζωή, αλλά αυτά ανήκουν στο παρελθόν. Αποκόπηκα βίαια από τον εργασιακό βίο παρά τη θέλησή μου κι αυτό μου στοίχισε πολύ. Επρεπε να κάνω συμβιβασμούς και αρνήθηκα. Επίσης, έπρεπε να είμαι πιο τσαχπίνα, έπρεπε να κυνηγώ τις ευκαιρίες....Επρεπε, έπρεπε. Πολλά έπρεπε. Συχνά λέω στον εαυτό μου αλλά και και στους γύρω μου: ''Δεν περίμενα να έρθουν έτσι τα πράγματα. Δεν το φανταζόμουν..."
Μετά πάλι σκέφτομαι πως η ζωή μάς επιφυλάσσει εκπλήξεις.


*Πώς γίνεται να ερωτεύεσαι ξανά απ΄το τίποτα; Ποιά βαθιά εσωτερική ανάγκη, ποιά μαγική δύναμη σε οδηγεί να ζήσεις μια φαντασίωση; Οπου απλώς θέλεις να νιώθεις ερωτευμένη κι ας μην υπάρχει αποδέκτης...Που κοιτάζεσαι στον καθρέφτη και νιώθεις όμορφη, θελκτική, κι ας μην είναι  δίπλα το ταίρι σου...που είσαι έτοιμη να φιλήσεις κι ας είσαι μόνη σου... που είσαι μέσα στην ανυπομονησία...που λαχταράς να ξαπλώσεις στο κρεβάτι σου για να ονειρευτείς πρώτα με ανοιχτά μάτια και μετά να κοιμηθείς...Αυτά περίπου δεν είναι τα συμπτώματα; Μη με ρωτήσετε ποιά ήταν η αφορμή... Ηταν κάτι αστείο και αθώο, εντελώς κοριτσίστικο κι ας είμαι.....42!

11 σχόλια:

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

Δεν "έπρεπε" να κάνεις συμβιβασμούς, αφού αρνήθηκες να τους κάνεις. Αν "έπρεπε" θα τους έκανες. Μην αυτομαστιγώνεσαι γι' αυτό, να είσαι σίγουρη ότι έπραξες αυτό που σου ταίριαζε και αυτό που η συνείδησή σου υπαγόρευε. Οσο κι αν σου στοιχίζουν όσα έγιναν, κοίτα μπροστά και ξαναπιάσε ένα άλλο κουβάρι, το να πιάνεις το ίδιο από την αρχή δεν θα σε κάνει να νοιώσεις καλύτερα. Δεν στα λέω υπό μορφή επίπληξης, αλλά γιατί από το λίγο που σε ξέρω, πιστεύω ότι υπάρχουν πολλά πράγματα να σε κάνουν ευτυχισμένη. Οπως όλους μας. Αρκεί να έχουμε μάτια ανοιχτά να τα δούμε.
Σχετικά με το "κοριτσίστικο". Θα είμαστε πάντα κοριτσάκια, ακόμα και στα ογδόντα μας. Αλλίμονο αν αλλάζαμε :)
Πολλά φιλιά, χάρηκα που ξαναγύρισες!

χειροτεχνηματα λενα είπε...

καλημερα καλως σε βρηκα μ'αρεσει το μοτο σου φουσκες..φυσαλιδες...τοσο ευθραυστες... οσο κι εμεις....

αληθεια εμεις που ειμαστε πανω απο αντα δεν εχουμε δικαιωμα να κανουμε ονειρα και σκεψεις αναλογες με αλλων [μικροτερων ηλικιων]??να ερωτευτουμε να ονειρευτουμε ???και κανουμε εστω κατα περιπτωση κατι παιδιαστικο???αυτα ειναι που δινουν ενεργεια και ζωη!!!εγω πιστευω οτι ολοι το κανουμε αλλα λιγοι το ομολογουμε!!!! φιλακια !!!θα μπορουσα να πω πολλα ακομα.....

EgoEtsiToVlepo είπε...

Φιλεναδίτσα μου,
ο,τι σε κάνει να νοιώθεις όμορφη, θελκτική γυναίκα αλλα ταυτόχρονα και κοριτσάκι κράτα το...ζησε το!!

Αν ήξερες πόσο χάρηκα που σε είδα να ξαναμπαίνεις...
Φιλάκια πολλά!

Ανώνυμος είπε...

Don't give up Κατερινάκη!
Κατερίνα Μεν.

EgoEtsiToVlepo είπε...

Καλή χρονιά
και ο,τι επιθυμείς να το...... .........πάθεις !!

elli elli... είπε...

Κατερινα καλως ηρθες:))

EgoEtsiToVlepo είπε...

Ετσι πέρασα μια βολτούλα να δω τι κάνει η φιλενάδα μου.
Φιλάκια.

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

Που είσαι παιδί μου εσύ????

EgoEtsiToVlepo είπε...

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα φιλεναδίτσα μου εξαφανισμένη.
Φιλιά πολλά.

EgoEtsiToVlepo είπε...

Μα καλα ακομα??
Μαυρη πετρα??
Καλα να εισαι
εσυ
και αυτοι που αγαπας!!

EgoEtsiToVlepo είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!
ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!