Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

Τα νεύρα......τσατάλια


glitter-graphics.com

Στο κουίζ επικράτησε το ΝΑΙ. Ομως εγώ, ακόμη να πάρω απόφαση. Δε φταίω εγώ. Οι συνθήκες....Προς το παρόν είναι απαγορευτικές. Λοιπόν παράταση στην αγωνία, την ατολμία, το αδιέξοδο. Μια "άσπονδη" φίλη με είχε χαρακτηρίσει κάποτε αναβλητικό άτομο. Ισως τελικά να είμαι. Ισως όμως και να φοβάμαι τις ευθύνες που μετά πρέπει εγώ η ίδια να αναλάβω. Και θα είναι σίγουρα βαριές εάν κάτι δεν πάει καλά. Παραμένω λοιπόν στο μότο μου, σε κατάσταση αναμονής, όπως λέω και στο προφίλ μου.....
Λυπηθείτε με φίλοι μου και μη με πυροβολείτε....προς το παρόν......

5 σχόλια:

giorgia_is_coming_to_town είπε...

Παρότι δεν ξέρω για τί πρόκειται και δεν θέλω να σε επιρρεάσω, ευθύνες βαριές πάντα θα προκύπτουν και θα καλείσαι να τις αναλάβεις. Από την άλλη, για μένα τουλάχιστον, είναι τρομερά ψυχοφθόρα η κατάσταση αναμονής. Και δεν βλέπω το λόγο να δώσεις παράταση, ειδικά στο αδιέξοδο (εφόσον είναι αδιέξοδο). Οσο για τις συνθήκες, τις περισσότερες φορές τις διαμορφώνουμε μόνοι μας. Εύχομαι να βρεις άκρη. Καλημέρες!

elli elli... είπε...

Κατεριναααααααααααααααα!!!!!!!!!
καλησπερα κι απο δω και καλο Σαββατοκυριακο!!!!!!!

EgoEtsiToVlepo είπε...

Λοιπόν φιλενάδα ξέρεις κάτι;
Μου δίνεις την εντύπωση ότι “αυτό”
δεν το θέλεις και πολύ!
Γιατί αν το ήθελες θα το ειχες ήδη κάνει.
Να σου πω και κάτι ακόμα ;
Κατά τη γνώμη μου, σωστά πράττεις.
Αφού δε σε τραβαει το άτιμο, άστο να πάει στα κομμάτια!!
Φιλάκια και καλή εβδομάδα.

bubbles είπε...

Φίλες μου σας χαιρετώ και σας....ευχαριστώ για τα σχόλια. EgoEtsiToVlepo είσαι πολύ κοντά στη σκέψη μου....

Ανώνυμος είπε...

Κάτι ήξερα εγώ λοιπόν με το όχι μου ε?
Μακάρι να αποφασίσεις το καλύτερο για σένα :)